Категорії

  • Категорії
  • CKC
  • Sophos
  • Remote Ethernet Devices (RED)
  • Secure Wi-Fi
  • Безпека мережі
  • DPI
  • Безопасный удаленный доступ
  • Безпека WAF
  • Запобігання витоку даних DLP
  • Захист від DDoS-атак
  • Захист периметру мережі
  • Мережева інфраструктура
  • Wi-Fi
  • Комутатори
  • Керовані smart-комутатори
  • некеровані комутатори
  • Маршрутизатори
  • Мережеві сховища
  • Сервери
  • Системи зберігання даних
  • Системи відеонагляду
  • IP-камери
  • NVR
  • THD-DVR
  • THD-камери
  • Інше
  • Уніфіковані комунікації
  • АТС на конвергентній платформі
  • Контакт центри

Системи голосовогу зв'язку

Незалежно від того, чи відкривається ваш бізнес вперше або розширюється, однією з найбільш важливих технологій і активів для вашого бізнесу є система голосового зв'язку. Ми допомагаємо нашим клієнтам створювати СГС, яка поєднує в собі прозорість, масштабованість, надійність. Ці можливості поширюються на цифрові канали і можуть бути розгорнуті як хмарне, локальне або гібридне рішення. Підвищення продуктивності, збільшення доходів і підвищення задоволеності клієнтів.

З нашими партнерами ми розробили повний спектр рішень для голосового зв'язку, які були розроблені для задоволення потреб будь-якої організації, а також для надання інструментів що підвищують продуктивнысть, ефективнысть та забезпечують відчутнну віддачі від ваших інвестицій в комунікації.

Наша філософія полягає в наданні платформ уніфікованих комунікацій, які: прості в управлінні і розгортанні, підходять до існуючої інфраструктури, є гнучкими і перспективними.

Малий бізнес

Малі підприємства традиційно використовувала звичайну телефонну систему або приватну телефонну станцію (PBX). Це дозволяє компаніям підключати свої настільні телефони до обмежено кількістю телефонних ліній і до обмежених послуг, таким як автовідповідач і ведення журналу викликів. Сьогодні АТС мають можливість рости в більш великі системи разом з організацією. Вони дозволяють додавати VoIP і безкоштовні сервіси, такі як Skype, для розширення можливостей користувача, що об’єднують усі інструменти голосового зв’язку у єдину комунікаційну платформу.

Середній бізнес

З більш ніж 100 співробітниками, потреби середнього бізнесу у голосовому спілкуванні ростуть. Працівники починають переадресовувати вхідні запити. Тому виникає необхідність мати систему, яка обслуговує не тільки внутрішні зв'язки, але й зовнішні дзвінки, що гарантує, що виклики завжди будуть доходити до правильного адресату. Впровадження VoIP дещо змінило ландшафт для середніх підприємств. Вони можуть використовувати такі послуги, як Skype, щоб робити та отримувати дзвінки через Інтернет, використовуючи свої ноутбуки, планшети або традиційні телефони. Вони можуть розгортати рішення, яке об'єднує голос, відео та дані. Або навіть використовуйте гібридну систему, яка об'єднує VoIP-можливості у вашу існуючу телефонну систему.

Крупний бізнес

Коли організація зростає до більш ніж 500 працівників, вимоги зростають експоненціально. З декількома підрозділами першочергове значення має потреба в обробці кожного окремо. Кожен відділ має свою власну ієрархію та методологію обробки голосових дзвінків. Це вимагає інтелектуальних систем, які можуть обробляти не лише різні типи дзвінків, але також створювати в масках ескалації та вимикати виклики, коли це потрібно. Переадресація викликів, передача голосових повідомлень на робочий стіл, інтеграція з IP-мережею та підключення до мобільного користувача - це деякі функції, які великі підприємства потребують від своїх систем зв'язку.

Корпораційний зв'язок

Багато офісів по всьому світу різного розміру і типу операцій, такі корпорації значною мірою залежать від своєї інфраструктури голосового зв'язку. Сьогоднішні голосові системи для таких великих корпорацій циркулюють по IP-мережі, яка пов'язує всі ці офіси один з одним. Є лише один телефонний номер, ці системи достатньо інтелектуальні для маршрутизації вхідних викликів до потрібного співробітника, незалежно від того, де він знаходяться. Таким чином, ви можете набрати номер у Києві та розмовляти з людиною в Одесі. Після інтеграції з уніфікованими системами зв'язку, користувач може отримати доступ до всіх своїх повідомлень на будь-якому пристрої, який він використовує, як мобільний телефон, планшет, настільний комп'ютер, офісний телефон або навіть вдома.

Чи готові ви модернізувати свої комунікаційні системи на VoIP-телефон? Якщо це так, АРС-інтеграція тут, щоб допомогти вам на кожному кроці. Від проектування і установки до підтримки вашого проекту. Щоб дізнатися більше про те, що ми можемо зробити для вашого бізнесу, зв'яжіться з нами сьогодні.

Якщо ви готові почати роботу, ми рекомендуємо вам заповнити та відправити форму яка знаходиться нижче. Ми знайдемо рішення для вирішення вашого питання. З нетерпінням чекаємо на співпрацю з вами!

Потрібна консультація

Підпишіться на розсилку